Amazons kundtjänst goes rollspel

Min favoritegenskap är snällhet. När snällheten dessutom kommer i sällskap med humor och förmågan att bjuda på sig själv är jag såld. I dag delade en facebookvän ut följande chatt mellan en bokbeställare som inte fått sin bok och Amazons kundtjänst. Jag har ingen aning om dialogen är äkta även om jag verkligen hoppas det. Den fick mig på så gott humör att jag sparar chatten på min lilla blogg:

Dialog med Amazons kundsupport.
Dialog med Amazons kundsupport.

Källa.

Kommentera

